ל- NESS דרוש/ה נציג/ת תמיכה אפליקטיבית.
התפקיד כולל תמיכה טלפונית באלפי משתמשים פנים ארגוניים, טיפול בתקלות במערכות פנים ארגוניות ובציוד מחשוב, השתלטות מרחוק, הדרכת והכוונת משתמשים ועוד.
משרה מלאה במשמרות, בלוד.
דרישות:
ניסיון קודם במוקד תמיכה טכנית/ שרות לקוחות טלפוני - חובה.
היכרות וניסיון עם יישומי Office ומערכות הפעלה Windows - חובה.
ניסיון בתמיכה במערכות רפואיות - יתרון.
שליחת קו"ח בלינק : https://app.linkatch.com/companies/ness/jobs/r1ZXcJoLO?r=VaxoQyz